Artikelarkiv

10.05.2015 15:02
Först ut att presenteras till vårt träningsevent den 7 november är basketspelaren Andrew Pleick som är en av våra föreläsare. Andrew har en 11-årig proffsbasketkarriär bakom sig. Han har spelat i länder som Frankrike, Portugal, Österrike, Schweiz och Sverige.   Han är född i USA,...
29.04.2015 21:44
Nu har vi lagt upp lite bilder från löpskolan, finns under "Bildgalleri -Löpskola"
13.04.2015 19:27
Nu är det snart dags för löpskola och i dag har alla deltagare fått ett mail med information!
22.03.2015 14:19
Nu finns det en presentation av Johnny Selven under fliken "löpskola". Johnny ska föreläsa på löpskolan i ämnet "kan man förebygga löparskar och i så fall hur?"
18.02.2015 22:05
Nu är alla 50 platser till löpskolan bokade. Vi är jätteglada och ser verkligen fram mot helgen den 25-26/4. Till alla er som fått plats återkommer vi med lite mer information när vi närmar oss!  
13.02.2015 16:47
I dagsläget är det 42 anmälda till löpskolan vilket vi tycker är jättekul så klart. Det innebär också att det bara finns åtta platser kvar. Så ni som tänkt gå men inte riktigt kommit till skott, se till att boka för snart är platserna slut! Hoppas vi ses!
31.01.2015 20:03
Maria Rizell Hegg är yogainstruktör och arbetar aktivt med yoga för idrottare. Utöver de yogaklasser hon leder på Örebro Yoga, som hon har startat och driver  tillsammans med sin kollega Lin Holmquist, så arbetar hon i dagsläget med spelare från  Örebro Hockey och Karlslunds IFs...